Kesintisiz tv izle | Kesintisiz canlı tv izle | Donmadan tv izleme sitesi | internetten Tv izle | Canli atv izle | Kesintisiz canli tv izle | televizyon izle | canlı yayın akışı com tr

Vizyon Türk Tv izle Canlı kesintisiz izle Vizyon Türk online direk bedava

facebookta paylas
►VİZYON TÜRK TV KANALINI İZLİYORSUNUZ.
►Tam Ekran Yapmak İçin Ekrana Çift Tıklayın.
►Yayın Açılmıyorsa Sayfayı Yenileyiniz.


vizyon türk izle, canlı Vizyon Türk izle, Vizyon Türk tv canlı yayın, Vizyon Türk tv yayın akışı, karadeniz tv canlı seyret, kral karadeniz tv canlı izle, karadeniz canlı tv, karadeniz tv müzikleri, vizyontürk tv izle, vizyonturk tv com, canlı karadeniz müzik, canlı tv kral karadeniz, Vizyon Türk tv bedava izle, internetten Vizyon Türk izle, Vizyon Türk tv müzik dinle, Vizyon Türk, Vizyon Tv canlı yayın izle, kaliteli hd kalitde Vizyon Türk tv televizyonu

11 yorum:

  1. ben ALMANYATAN MUSTAFA AYAR ORATA OLAN DOSLARA AKKUSLULARA SELAMLAR:

    YanıtlaSil
  2. selamlar sıradaki şarkı en içten tüm samimi duygularımla emine hanıma gelsin. ve karadeniz vizyontürk çalışanlarına

    YanıtlaSil
  3. TÜM KONUKLARINIZA VE FİLİZ İLKAY A SELAMLAR. PROGRAM ÇOK GÜZEL. TOKATKÖYDEN GÜRSEL ATAGÜN

    YanıtlaSil
  4. sayın erdal güvendi sayın ezel kalender den sarkılarını söylemesine rica ederim ben çankırıdan osman uysal ezele selam ve erdal güvendiye selamlar dilerim iyiyayınlar

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ismail abi ben istanbul ataşehirden muratcan aydoğdu ailecek sizi izliyoruz çok güzel bir program gerçekleştiriyorsunuz tebrikler sizden KONYA'da buluşalım şarkınızı istiyoruz şimdiden teşekkürler hayırlı yayınlar

    YanıtlaSil
  6. slm ismail abi çok güzel bir poroğram emeklerinize sağlık kütahyalı çavuş başındaki mangalçılardan haftaya sendeyiz inşallah.

    YanıtlaSil
  7. merhaba fatma abla ben kuşadasından büşra .hergün 10 kere arıyorum ama ya mesgul ya da acılmıyor telfnlarım. her neyse sırnakta vatanı görevni yapmakta olan abim samete ve tüm askerlermze bi sarkı armagan edersen sevinirm seni cok sevyorum hayrlı rmazanlar muck <3

    YanıtlaSil
  8. gülistan hanım sesinize yorumunuza yüreğinize sağlık
    gazi antep yolunda öldürdün beni gelin okurmusun

    YanıtlaSil
  9. Ben nesil sözlükten bi kız :S :S

    YanıtlaSil
  10. sansar salvo 180 km parçasını çalsanız iyi olurdu ya :D

    YanıtlaSil
  11. slm ben alm batuhan ali serhandan bu bahriye sarkisini nerde bidaha dinleyebilirim gurbaniniz olam bana cevap verirmisiniz

    YanıtlaSil