Kesintisiz tv izle | Kesintisiz canlı tv izle | Donmadan tv izleme sitesi | internetten Tv izle | Canli atv izle | Kesintisiz canli tv izle | televizyon izle | canlı yayın akışı com tr

Vatan Tv izle, canlı Vatan Tv izle, canlı yayın Vatan tv izle, internetten vatan tv izle, HD kalitede vatan tv izle kesintisiz bedava.

facebookta paylas
►VATAN TV CANLI İZLİYORSUNUZ.
►Tam Ekran Yapmak İçin Ekrana Çift Tıklayın.
►Yayın Açılmıyorsa Sayfayı Yenileyiniz.

vatan tv izle, canlı vatan tv izle, canlı yayın vatan tv izle, internetten vatan tv izle, yüksek kalitede vatan tv izle, hd kalitede vatan tv izle,vatan tv canlı izle, vatan tv istek saati, gönlümüzden geçenler vatan tv, ankaralı ayşe vatan tv programı, vatan tv ankaralı ayşe, vatan tivi canlı izle, vatan tv ramazan çelik izle, vatan tv yayın akışı, vatan tv KESİNTİSİZ İZLE

31 yorum:

  1. selam ramazan abni bn eskişehirden arife sizden kaval havası istiyorum iyi yayınlar

    YanıtlaSil
  2. Slm ben ankranın baglarını istiyorum

    YanıtlaSil
  3. Biz Antalya Finike'den Paçal ailesi olarak sizden ''Ankara'nın Bağlarını'' istiyoruz..İyi yayınlar

    YanıtlaSil
  4. ramazn abi zisden boluluyum boulu soyler mısınız

    YanıtlaSil
  5. selam ben bodrumdan Durmuş yazın düğüne geldiğiniz aydın sarıcaova köyündenim abi neşet ertaş tan sar leyla parçasını istiyorum sizden abi lütfn çalarmısınız ismail nazife bodrum ve sarıcaova ya glsin saygılar

    YanıtlaSil
  6. slm iyi yayınlar bn ankaradan sizden bütün akrabalarım ve ailem için kirli mendili istiyorum

    YanıtlaSil
  7. slm bn ankaradan iyi yayınlar ankaralı ayşeden koçum bnimi istiyorumm

    YanıtlaSil
  8. slm ben uğur can çiçek kovalı köyünden gelen parça babama gelsin

    YanıtlaSil
  9. Slm gelen parça Ömer çiçek aylesine gelsin

    YanıtlaSil
  10. uğur can şaziye belinay gelen parça gelsin

    YanıtlaSil
  11. uğur can çiçek6 Mart 2012 08:26

    slm ben Kayseriden uğur can çiçek babam ömer çiçeğe gelen parça gelsin ...:

    YanıtlaSil
  12. slm tufan abi ben sereflikockisardan merdo sizden sefil baykus u söylerseniz cok sevinirim aeo.

    YanıtlaSil
  13. slm ayse abla ben karamandan emre celebi sizden safak söktü yine parcasını istiyorum tüm beni seven dostlara gelsin i yayınlar

    YanıtlaSil
  14. selamün aleykümcan ben ankaradan cebrail akca ciyer kardeşler yayınız da sizlere başarılar dilerim kamil abiden kütahyada vatani görevini ypan oglum .brahim ve canım eşim meltem için düngece rüyamga gördüm yün çorap istedi osabah ördüm söylerseniz çok menun olurum

    YanıtlaSil
  15. slm ben ankaradan hasan çelmeli sizden ağ gelini çalmanızı rıca edıyorum anneme babama ve tum aksaraylılara gelsın calarsanız sevınırım ıyı yayınlar...

    YanıtlaSil
  16. slm ben mersinden ilyas tüm aksaraylılar için hasandağı parçasını istiyorumm.. tüm vatan tv seven dostlarımza slmlar..

    YanıtlaSil
  17. selamun aleyküm iyi yayınlar biz uşaktan samet ve ümit tüm uşaklılara kakülüne yağ sürmüş yel estikçe kokuyor parçasını istiyoruz hayırlı günler iyi yayınlar...

    YanıtlaSil
  18. selamın aleykum ben yesılbayırdan eyup demırkanın kayıncosu emre gazi abiden kötüler parcasını ıstıyorum calarsanız sevınırım yayında basarılar dılerım

    YanıtlaSil
  19. slm gazi erdemden sevdana düseli parcasını ıstıyorum tüm balalılara gelsın emre.

    YanıtlaSil
  20. slm gazı erdemden kötüler parcasını ıstıyorum eyp demırkana gelsın calarsanız sevınırım

    YanıtlaSil
  21. SLM ÇUBUKLU YAŞAR ABİ FERDİDEN BİR PARÇA DAHA SÖYLEYEBİLİRMİ TÜM MANİSALILAR İÇİN

    YanıtlaSil
  22. Mrb Ramazan abi Ben Sizden ciftetelli calmanızı isdiyorum saygışar

    YanıtlaSil
  23. selam ramazan abi ben konya ılgından nafiz karaarslan. ılgında olan karaarslan, ayhan ve özdemir ailesine ve beni tanıyan tüm dostlarıma hanifi berberden kiraz dalını istiyorum..

    YanıtlaSil
  24. Samsun vezirköpü yolpınar köyünden ali özvatan başarılarınızın devamını dilerim sıradaki parça özvatan ailesine ve tüm vezirköprülülere gelsin

    YanıtlaSil
  25. aksaraydan ben ferhat yöney annem hanife yöney için babam selçuk yöney için ve ankaranın bağları istiyorum

    YanıtlaSil
  26. slmlar ben aksaraydan şeydanur yöney cnmdan çok sevdiğim annem hanife babam selçuk için "ANKARANIN BAĞLARINI İSTİYOM"

    YanıtlaSil
  27. ben uşak tan talip oğlum recep için ve ailem için naciye parçasını istiyom

    YanıtlaSil
  28. slm abi ii yayınlar ben mersin tarsustan rahim babam erol için dürüyem karyoladan at beni şarkısını istiyorum ..şimdşden tesekkürler..

    YanıtlaSil
  29. s.a abi iyi yayınlar ben aksaraydan ilhan aslan şair oldu sonunda aşkımı yazıyorum parcasını soylermısnız abım tşkr ederım aeo kib

    YanıtlaSil
  30. selamun aleykum abı ben aksaraydan ilhan aslan canımdan cok sevdigim eşime gelsın bu parca şair oldum sonunda aşkımı yazıyorum parcasını söylermsınınız abım tşkrler iyi yayınlar

    YanıtlaSil